Mye å gjøre

Posted on 27. september 2012

0


 

De siste ukene har bare flydd forbi – jeg kan ikke tro at vi skriver oktober allerede på mandag! I begynnelsen av måneden var jeg og fotograf Vegard Giskehaug på reportasjetur i Stavanger.  Der besøkte vi to lekre hjem og laget en reportasje om voldtekt. Resultatet kommer på trykk i et interiørmagasin til våren.

Utover det jobber jeg mye for nye og gamle kunder, og trives med det.  I det siste har det blitt en del stylingjobber også, men det er morsomt å få litt variasjon!

Denne måneden har jeg (som vanlig kan man kanskje si) saker i flere Aller-magasiner. Forsidesaker er alltid stas, og for noen uker siden ble en av sakene mine forsidesak i en av spesialmagasinene til KK.  I skrivende stund slapper jeg av etter å ha pakket ned en del ting til en interiørshoot i morgen.  Som vanlig er det en del stæsj fra mine favorittbutikker på House of Oslo, samt mindre ting fra blant annet Kid Interiør (må si jeg er imponert over den nye høstkolleksjonen) og IKEA.

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted in: #Generelt