Siden sist…

Posted on 15. april 2012

5



Jeg vet det er alt for lenge siden forrige innlegg, og bloggen er en av mine topp 5 prioriteringer de neste månedene.  Som mange av dere vet er Studio #3 i bladhyllene! Jeg elsker det freshe coveret, og akkurat nå står det veldig strategisk plassert på et stilleben i stua.  Arbeidet med utgave 4 er i full gang, og jeg har aldri lengtet mer etter sommeren.  Finnes det noe mer appellerende enn markblomster og sommerlige bilder?

Studenten i meg er imidlertid ikke like klar for sommerferie…  i år har jeg 3 eksamener (4 om vi teller med semesteroppgaven jeg finpusser på), og med fag som skatterett og investeringsteori, er det nødvendig å sette seg inn i det meste, også på detaljnivå. (Til min store overraskelse har jeg utviklet stor fascinasjon for skatterett. Det hadde jeg aldri trodd.) Likevel, mye står på planen, og jeg har laget en to-do-list som må følges rimelig slavisk fremover.

 

 

I tillegg er jeg også så heldig at jeg får tid til å gjøre enkelte frilansjobber. Siden sist har jeg gjort en del oppdrag for et konsulentsselskap, samt at jeg leverer mine faste reportasjer for ulike kvinne/livsstilsmagasiner. I denne månedens utgave av Cosmopolitan kan dere (som vanlig) lese en av mine artikler om tabulagte temaer.

Bare en kjapp update før jeg og E vender kursen mot Big Horn steakhouse.  Hjemmelagde søndagsmiddager står ikke særlig høyt i kurs her i huset… he he.

Skrives snart

(Bildet av STUDIO er hentet fra: hvitetulipaner.blogg.no)

/K

Posted in: Hverdagen