Den store dagen nærmer seg….

Posted on 22. desember 2011

9


Julesanger på radioen, Coca-cola-nissen på TV, overskriftene som skriker «snart er den store dagen her.» Jeg har stengt alt dette ute de siste dagene. Ok, kanskje ikke Coca Cola-reklamen, da, men jeg prøver å slå den av innimellom julefilmene. Jeg skriver, finner inspirasjon til neste utgave av STUDIO, og selvfølgelig… innimellom må jeg sjekke både favorittmagasiner og blogger – og vips, så er jeg forgapt i herlig julepynt.

Jeg tenkte derfor å dele noen av mine favoritter med dere.

Om jeg hadde feiret julen i leiligheten min, hadde nok fargene vært som på dette bordet. Men nå er jeg hjemme hos mamma, og da er det gull, rødt og varme farger som glitrer. Hentet fra designschimmer.com

En av mine favorittbloggere, entermyattic.blogspot.com, har laget denne inspirasjonsveggen. Røft, vakkert og enkelt.

I denne utgaven av STUDIO kan dere lese om annerledes juletrær. Tre designere har laget tre unike juletrær. Dette bildet var en del av moodboardet vi brukte som inspirasjon til fotoshooten- hentet fra vogesparis.blogspot.com

Som noen av dere kanskje har skjønt; jeg elsker rådyr. Om du ennå ikke er ferdig med innpakningen, så la deg inspirere av disse heeerlige detaljene. Hentet fra mitt nye internasjonalefavorittmagasin Vt Wonen.

Om du ikke har lest Vt Wonen, så gå inn på websiden deres. Stylistene deres er i verdenstoppen – og det vises i stylingen. Just the way I like it… tror nok jeg kommer til å hente noe inspirasjon fra dette bildet til neste års julepynting, ja.

Dette bildet er hentet fra Vt Wonens magasin. Det selges dessverre ikke i Norge, men etter å ha brukt masse tid på å oversette teksten på siden deres, (og overtalt kundeservice til å sende magasinet hit), ble jeg endelig abonnent.  Synes disse flaskene er utrolig kule – det er nok meget sannsynlig at de dukker opp på mitt nyttårsbord.

Posted in: #Inspirasjon